http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Polityka prywatności
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2006-11-13 00:20:05
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze "PODINSPEKTOR W REFERACIE OCHRONY ŚRODOWISKA, DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ PROMOCJI I ROZWOJU" - 2006-10-27



Bojszowy dnia 27.10.2006r.

 

URZĄD GMINY BOJSZOWY

ul. Gaikowa 35

43-220 Bojszowy

Na podstawie art. 3a pkt 4 ustawy z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych /Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1593 z późn. zm./

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

PODINSPEKTOR

W REFERACIE OCHRONY ŚRODOWISKA, DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ,

PROMOCJI I ROZWOJU

W URZĘDZIE GMINY BOJSZOWY

 

 

  1. Wymagania związane ze stanowiskiem urzędniczym zgodne z opisem stanowiska stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia:

a)      niezbędne:

-     wykształcenie wyższe  z zakresu ochrony środowiska,

-     minimum 6 miesięczny staż pracy w jednostce samorządowej,

-     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

-     posiadanie statusu bezrobotnego

b)      dodatkowe:

-     umiejętność prowadzenia rejestru działalności gospodarczej i zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

-     znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Ustawy Prawo ochrony środowiska, Ustawy Prawo działalności gospodarczej, Ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o swobodzie działalności gospodarczej, Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, Ustawy o odpadach, Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.

-     umiejętność sporządzania wniosków o środki pomocowe

-     obsługa Generatora Wniosków

-     znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

 

  1. Zakres zadań na stanowisku urzędniczym stanowi załącznik Nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

 

  1. Wymagane dokumenty:

a)      list motywacyjny zawierający:

- imię i nazwisko oraz imiona rodziców,

- data urodzenia,

- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji)

- wykształcenie,

- przebieg kariery zawodowej,

- znajomość języków obcych,

- znajomość obsługi komputera w zakresie wymogów określonych w pkt. 1,

b)      życiorys – curriculum vitae,

c)      kserokopie świadectw pracy,

d)      kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

e)      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach w zakresie dotyczącym naboru,

f)        referencje,

g)      oryginał kwestionariusza osobowego,

h)      oświadczenie o niekaralności,

i)        oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem pracy i regulaminem organizacyjnym urzędu,

j)        zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy o posiadaniu statusu bezrobotnego,

k)      koncepcja gospodarki odpadami w gminie Bojszowy,

l)        kompendium zadań gminy w zakresie ustaw: Prawo ochrony środowiska, Prawo o ochronie przyrody, o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.

 

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu naboru zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych”  i podpisane własnoręcznym podpisem.

 

  1. Termin i miejsce składnia dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem i telefonem kontaktowym osoby składającej dokument z adnotacją „ Konkurs na stanowisko Podinspektora w Urzędzie Gminy Bojszowy w Referacie Ochrony Środowiska, Działalności Gospodarczej, Promocji i Rozwoju” w sekretariacie Urzędu Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, w godzinach pracy urzędu, w terminie do 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (strona internetowa Gminy) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.


Załącznik Nr 1 do Ogłoszenia

 

 

OPIS STANOWISKA PRACY W URZĘDZIE

 

 

  1. INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZACE STANOWISKA PRACY
  1. Stanowisko : Podinspektor w Urzędzie Gminy Bojszowy
  2. Referat: Referat Ochrony Środowiska, Działalności Gospodarczej, Promocji i Rozwoju
  1. WYMOGI KWALIFIKACYJNE
  1. Wykształcenie: Wyższe z zakresu ochrony środowiska
  2. Doświadczenie zawodowe: minimum 6 miesięczny staż pracy w jednostce samorządowej.
  3. Predyspozycje osobowościowe : kultura osobista, dyspozycyjność.
  4. Umiejętności zawodowe: sporządzanie wniosków o środki pomocowe, prowadzenie rejestru działalności gospodarczej i zezwoleń na sprzedaż alkoholu, obsługa programów komputerowych (pakiet MS Office, Generator Wniosków), obsługa Internetu, obsługa urządzeń biurowych.
  5. Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Ustawy Prawo ochrony środowiska, Ustawy Prawo działalności gospodarczej, Ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o swobodzie działalności gospodarczej, Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, Ustawy o odpadach, Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.

 

  1. ZASADY WSPÓŁZALEŻNOŚCI SŁUŻBOWEJ
  1. Bezpośredni przełożony: Kierownik Referatu Ochrony Środowiska, Działalności Gospodarczej, Promocji i Rozwoju.
  2. Przełożony wyższego stopnia: Wójt Gminy Bojszowy.

 


  1. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
  1. Zadania główne:

Pozyskiwanie środków pomocowych z różnych źródeł na realizację zadań własnych gminy szczególnie w zakresie ochrony środowiska, pomoc dla jednostek samorządowych w zakresie sporządzania wniosków, realizacji projektów oraz ich rozliczania.

Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej w gminie Bojszowy oraz zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, obliczanie opłat za zezwolenia. Prowadzenie „lokalnego okienka przedsiębiorczości”.

Przygotowanie zezwoleń na świadczenie usług w zakresie wynikającym z ustawy o utrzymywaniu czystości i porządku w gminie. Prowadzenie wymaganych  w tym zakresie ewidencji i sprawozdawczości. Organizowanie i prowadzenie kontroli właścicieli posesji w zakresie w/w ustawy.

  1. Zadania pomocnicze:

Przygotowywanie danych do postanowień i decyzji w zakresie objętym przepisami Ustawy Prawo ochrony środowiska i o odpadach oraz sporządzanie w tym zakresie obowiązujących sprawozdań i ewidencji.

  1. Zadania okresowe:

Uczestniczenie w przygotowaniu wniosków kredytowych, zadania związane z promocją Gminy Bojszowy.

 

  1. WYPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY
  1. Sprzęt informatyczny : komputer
  2. Środki łączności: telefon, Internet.

 


Załącznik Nr 2 do Ogłoszenia

 

 

ZAKRES CZYNNOŚCI

 

 

Nazwa Referatu: Referat Ochrony Środowiska, Działalności Gospodarczej, Promocji i Rozwoju.

Symbol Referatu: OŚR

Nazwa stanowiska: Podinspektor.

 

 

             I.      Obowiązki ogólne:

  1. Prowadzenie spraw z zakresu rejestracji działalności gospodarczej:

Ø      obsługa „okienka przedsiębiorczości”

Ø      rejestrowanie, zmiany i wykreślenie działalności gospodarczej.

  1. Prowadzenie spraw związanych z handlem alkoholem.
  2. Wykonywanie zadań z zakresu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz ustawy o odpadach.
  3. Pozyskiwanie środków pomocowych w zakresie rozwoju Gminy.

 

 

          II.      Obowiązki szczegółowe:

1.      Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej;

2.      Przyjmowanie zgłoszeń o wpis do ewidencji działalności gos­podarczej i o dokonanie zmian oraz ocena kompletności zgłoszeń;

3.      Wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji oraz zaświadczeń potwierdzających aktualność wpisów do ewidencji;

4.      Przygotowywanie decyzji o wpisie i o odmowie wpisu do ewidencji, wy­kreśleniu z ewidencji;

5.      Przygotowywanie i wydawanie zezwoleń na handel wyrobami alkoholowymi;

6.      Ustalanie i weryfikacja opłaty należnej za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż  alkoholu zgodnie z obowiązującymi przepisami;

7.      Prowadzenie obowiązkowej sprawozdawczości w zakresie działalności gospodarczej i zezwoleń na sprzedaż   napojów alkoholowych;

8.      Prowadzenie rejestru punktów sprzedaży alkoholu;

9.      Współdziałanie z Gminną Komisją Przeciwdziałania Alkoholizmowi w zakresie opiniowania wniosków o zezwolenie na sprzedaż alkoholu;

10.  Przygotowywanie artykułów do prasy i na stronę internetową z zakresu promowania przedsiębiorczości;

11.  Prowadzenie „lokalnego okienka przedsiębiorczości” w tym:

Ø      współpraca z Centrum Zarządzania Informacją dla Partnerów Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz nadzorowaną przez Agencję siecią Punktów Konsultacyjnych;

Ø      śledzenie aktualnych programów wsparcia dla przedsiębiorców w tym praktycznych zagadnień związanych z aplikowaniem o środki pomocowe oraz przekazywanie przedsiębiorcom informacji o możliwościach pozyskiwania środków;

Ø      okresowe aktualizowanie poradnika dla rozpoczynających działalność gospodarczą;

12.     Przygotowanie stosownych projektów uchwał Rady i zarządzeń Wójta w zakresie ewidencji działalności i handlu alkoholem;

13.     Poszukiwanie źródeł pomocy finansowej na rozwój Gminy;

14.     Przygotowywanie wniosków pomocowych w zakresie działalności referatu;

15.     Pozyskiwanie informacji o środkach pomocowych dla jednostek organizacyjnych Gminy i przedsiębiorców;

16.     Pomoc w sporządzaniu wniosków pomocowych składanych przez jednostki organizacyjne;

17.     Przygotowywanie materiałów do postanowień i decyzji z zakresu ochrony środowiska i odpadów.

18.     Przygotowanie i wydawanie zezwoleń na świadczenie usług w zakresie:

Ø      odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,

Ø      opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,

Ø      ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,

Ø      prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części,

Ø      współpraca i nadzór nad podmiotami posiadającymi zezwolenie na świadczeni usług komunalnych,

19.  Opiniowanie wniosków w sprawie :

Ø      Pozwolenia  na wytwarzanie odpadów;

Ø      Programów gospodarki odpadami niebezpiecznymi;

Ø      Odzysku lub unieszkodliwiania odpadów;

Ø      Zbierania i transportu odpadów.

20.  współpraca z Referatem Architektury w zakresie prowadzenia ewidencji instalacji lub urządzeń w których jest lub był wykorzystywany azbest

21.  prowadzenie rejestrów wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,

22.  kontrole właścicieli posesji w zakresie wypełniania obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz o odpadach,

23.  sporządzanie sprawozdań w zakresie realizacji:

Ø      programu ochrony środowiska dla Gminy Bojszowy

Ø      planu gospodarki odpadami.

24.     prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie działalności referatu

25.     gospodarowanie środkami publicznymi w tym: kompletowanie danych do projektu gminy i planu wydatków oraz sporządzanie sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie swoich kompetencji;

26.     prowadzenie korespondencji i współpraca z innymi komórkami urzędu

27.     przestrzeganie dyscypliny pracy i postanowień wewnętrznych aktów prawnych,

28.     wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie swoich kwalifikacji,

29.     udostępnianie informacji publicznej zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej

30.     W zakresie ochrony danych osobowych

Ø      odpowiedzialność za ochronę danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczenie danych, nielegalne ujawnienie danych.

Ø      realizacja zadania polityki bezpieczeństwa i instrukcji zarządzania systemami informatycznymi w Urzędzie Gminy Bojszowy;

 

3. Zastępstwo: za Inspektora ds. Promocji w czasie jego nieobecności.

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska