http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
BIP
URZĄD
WŁADZE
WYBORY
NABÓR PRACOWNIKÓW
KONKURSY OFERT
KOMUNIKATY/OGŁOSZENIA
PRAWO LOKALNE
MAJĄTEK GMINY
PLANY, PROGRAMY, ZAMIERZENIA, RAPORTY, SPRAWOZDANIA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli
Kontrola Zarządcza
PROJEKTY AKTÓW
E-URZĄD
PETYCJE
ZAŁATWIANIE SPRAW Z ZAKRESU DZIAŁALNOŚCI LOBBINGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
PONOWNE WYKORZYSTYWANIE INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO
INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA PRZEZ LUDZI
REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
PRZETARGI - NIERUCHOMOŚCI
CO, GDZIE I JAK ZAŁATWIĆ?
PROJEKTY REALIZOWANE ZE ŚRODKÓW UE
Ochrona danych osobowych
SZUKAJ
INNE
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Polityka prywatności
REDAKCJA
STATYSTYKA
INSTRUKCJA OBSŁUGI


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2003-07-01 10:07:12
GZOZ
Informacja o sposobie załatwiania skarg i wniosków - 2003-07-01

 


 INSTRUKCJA

 

W sprawie : organizacji, przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków dotyczących działalności

Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bojszowach

 

 


 

I Uwagi ogólne

 

 

§  1

 

Pacjenci korzystający z usług Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bojszowach mogą składać skargi i wnioski w administracji zakładu.

 

 

 

II Przyjmowanie i rejestrownie skarg i wniosków

 

 

§  2

 

Skargi i wnioski winny być składane w formie pisemnej i ewidencjonowane w odpowiednim rejestrze (zeszyt) prowadzonym w siedzibie administracji GZOZ-u.

 

 

§  3

 

Na żądanie wnoszących potwierdzana jest na kopiach pisma data przyjęcia pisma.

 

 

§  4

 

Informacja o godzinach przyjęć w sprawach skarg i wniosków wywieszona jest w poczekalni przychodni i na tablicy ogłoszeń.

 

 

§  5

 

Istnieje możliwość złożenia skargi lub wniosku ustnego przyjmujący zgłoszenie sporządza protokół przyjęcia skargi lub wniosku podając w nim imię i nazwisko, adres osoby zgłaszającej.

 

 

 

III Rozpatrywanie skarg i wniosków

 

§  6

 

Skargi i wnioski nie wymagające zbierania dowodów wyjaśniających powinne być  rozpatrywane niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni.

W przypadkach trudniejszych każda sprawa powinna być załatwiona w terminie jednego miesiąca od daty otrzymania skargi lub wniosku.

Osoba składająca skargę lub wniosek otrzymuje odpowiedź w formie pisemnej. Kopię natomiast przechowuje administracja zakładu.

 

 

§  7

 

Skargi lub wnioski kierowane pod adresem personelu winien rozpatrywać Dyrektor zakładu.

Skargi i wnioski kierowane pod adresem Dyrektora winien rozpatrywać Wójt Gminy.

 

 

  

Bojszowy, dnia 19.11.1998r.

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska